دسته‌بندی نشده

محبوبیت «بلوند نور شمعی»

رنگ موی جیجی حدید، انیا تیلور جوی و دوجا کت

به دنبال یک رنگ موی تازه و نو هستید؟ با ما با آخرین ترند رنگ مو که در بهار و تابستان ۲۰۲۲ طوفان به پا خواهد کرد همراه شوید: بلوند نور شمعی؛ این سایه خامه‌ای  رنگ بین افراد مشهور بی‌شماری از جمله جیجی حدید، دوا لیپا، دوجا کت و انیا تیلور جوی قابل مشاهده است و علت آن هم کاملا مشخص است.

کریستل بارون هاف، متخصص رنگ و موسس سالن زیبای Stil می‌گوید: بلوند شمعی در عین حال جذاب و مناسب است. این مدل بلوند که در دهه ۹۰ توسط توسط کلودیا شیفر سوپرمدل بلوند محبوب شد، رنگ تازه‌ای به موی می‌بخشد، و رنگ بسیار نرم‌تری است و  باعث می‌شود موها سالم‌تر به نظر برسند نه بیش از حد رنگ شده – مدلی که در دهه ۹۰ بسیار مُد شده بود.

کلودیا شیفر در سال ۱۹۹۵

وسوسه شده اید تا شما هم به این مُد بپیوندید؟ کارشناسان ما اینجا هستند تا رمز و رموز ارتقا و بهبود چهره شما را تشخیص دهنده و این رنگ مُد شده را مناسب چهره شما کنند.

بلوند نور شمعی چیست؟

بارون هاف می‌گوید: بلوند نور شمعی، رنگی است که از رنگ‌های خامه‌ای روشن و رنگ‌های ظریف عسلی، کاملاً متعادل و برابر تشکیل شده و با دست نقاشی می‌شود تا ظاهری تازه و فوق‌العاده بلوند ایجاد کند. برای جلوگیری از جلوه نهایی موی بیش از حد رنگ شده ، راه چاره این است که انتهای آن را از رنگ اشباع کنید و ریشه مو را با رنگ اصلی خودش طبیعی تر باقی گذارید».

این متخصص توضیح می‌دهد که چیزی که این بلوند را منحصربه‌فرد می‌کند، «تعادل کامل رنگ‌های گرم و خنثی است که به‌طور یکپارچه برای ظاهری درخشان و پر جنب‌وجوش ترکیب می‌شوند».

در سالن زیبایی چه بگوییم؟

بارون هاف می‌گوید: «یا تکنیک برجسته‌سازی یا تکنیک نقاشی دستی را درخواست کنید که رنگ‌های کرمی را با رنگی طلایی ظریف لایه‌بندی کند». روی مو را چه کار کنیم؟ «تصویری از رنگ بلوند نورشمعی که به دنبال آن هستید با خود به آرایشگاه بیاورید – پس از دیدن آن آرایشگر شما قادر خواهد بود در مورد اینکه چه بلوند نورشمعی‌ای برای رنگ و وضعیت موی فعلی شما مناسب تر است، همراه با تغییرات مورد نیاز، صحبت کند.

برای افرادی که موهای تیره دارند، انتظار می‌رود پروسه طولانی‌تری در پیش داشته باشید. هنوز هم می‌توان چنین نتیجه ای را در موهایی با عمق تاریک به دست آورد، ولی احتمالاً برای دستیابی به نتیجه نهایی و عالی به چند جلسه نیاز است. این صرفاً به این دلیل است که هر جلسه روشن سازی مو فقط تا حد مشخصی  اثربخش خواهد بود. شما باید وضعیت مو را در طول فرآیند در اولویت قرار دهید».

او در ادامه می‌کوید: «اگر عمق مدنظر یک بلوند تیره یا بلوند طبیعی باشد، دستیابی به ان بسیار آسان تر و سریع تر خواهد بود».

بلوند نورشمعی مناسب چه افرادی است؟ به گفته بارون هاف، این رنگ برای اکثر چهره ها مناسب است. او توضیح می‌دهد: «با این حال، برای رنگ‌های پوستی که گرم‌تر یا خنثی‌تر هستند، کمی مناسب تر است، زیرا ترکیب خامه‌ای با طلایی ظریف در رنگ‌های خنک‌تر خیلی گرم خواهد بود.»او می‌افزاید: «با مد نظر قرار دادن این مسئله، طلایی را می‌توان با رنگ بژ جایگزین کرد که آن را برای ته‌ رنگ‌های سردتر مناسب‌تر می‌کند، زیرا رنگ سردتر به تکمیل رنگ پوست کمک می‌کند.

جیجی حدید

چگونه از موهای بلوند نور شمع مراقبت کنیم؟

 

نمی توان انکار کرد که دکلره می تواند به مو آسیب برساند و آن را خشک کند. با این حال، چطور است که  سلبریتی ها به نوعی می توانند به یک روکش براق و صاف دست پیدا کنند که همیشه جلادار به نظر می رسد. چگونه؟ بارون هاف تونرهای نیمه دائمی را توصیه می کند - "این تونرها برای ظاهر بلوند نورشمعی عالی عمل میکنند، زیرا به آرامی موهای بلوند را رنگ می کنند و در عین حال درخشندگی بیشتری دارند".محصولات مراقبت خانگی نیز برای حفظ سلامت و براق بودن موها ضروری هستند. او می‌گوید: «رطوبت برای موهای بلوند حیاتی است، حتی بیشتر از پروتئین، زیرا باعث آبرسانی، ترمیم و افزایش انعطاف‌پذیری تارهای بدون گره خوردن و پیچ‌خوردگی می‌شود».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *